Նահապետ Քուչակ

quchak

Կենսագրություն

Հայրեններ

Նահապետ Քուչակի  հայրենները,  տեսանյութ

Հայկական հայրեններ և ճապոնական թանկաներ

Առաջադրանք

1.  Փորձիր հավելյալ տեղեկություններ հավաքել Քուչակի մասին:

2.  Հայրեններից մեկը սովորիր անգիր:

3. Փորձիր պարզել` ինչ է հայրենը, իսկ  թանկա՞ն:

Շուտ եմ ասել` տեղեկությունները իմ բլոգում  չտեղադրեք: Ուղղակի  դասարանում ներկայացրեք, լա՞վ…

Реклама

Об авторе Նունե Մովսիսյան

Բարի գալուստ
Запись опубликована в рубрике Մեդիակրթություն с метками . Добавьте в закладки постоянную ссылку.

17 комментариев на «Նահապետ Քուչակ»

  1. Անի:

    Հայրեն — հայկական միջնադարյան ժողովրդական տաղաչափության տեսակներից մեկը։ Բաղկացած է չորս 15 վանկանի տողից, նույնահանգ է: Երբեմն տողերը երկատվում են (7-8 վանկ), գրվում ութ տողով: Հայրենների սովորական թեմաներն են սերը, բերկրանքը, պանդխտությունը և այլն: Հայրենները մեծ հետք են թողել հայ բանաստեղծական արվեստի վրա: Դրանց նմանությամբ և անվանումով գրել են հայ միջնադարյան բանաստեղծներ, որոնցից ամենանշանավորը Նահապետ Քուչակն է:

    Թանկա կամ թանքա, ճապոնական պոեզիայի հնագույն ժանր` 31 վանկերից կազմված (5-7-5-7-7) անհանգ հնգատող։
    Ավանդական մոտիվներն են սերը, բաժանումը, ուղևորությունները, տարվա եղանակները և այլն։ Ամենավաղ թանկաները գրի են առնվել 8-րդ դարում. ժանրը ծաղկում է ապրել 10-13-րդ դարերում` կապված ճապոնական պոեզիայի արքունական գերատեսչության գործունեության, պոետական մրցույթների անցկացման և պոետական պաշտոնական հատընտիրներ կազմելու հետ։
    Նոր աշխուժություն է սկսվում 19-20-րդ դարերում, երբ թանկաները լցվում են սոցիալական մոտիվներով:Թանկայի հիմնական միտքը կենտրոնացված է առաջին երեք, ամփոփումը` վերջին երկու տողերում

  2. Արտյուշ:

    Թանկան — Թանկայի հիմնական միտքը կենտրոնացված է առաջին երեք, ամփոփումը` վերջին երկու տողերում։ Թանկայի հնգատողը և հոքուի եռատողը ճապոնական պոեզիայի ավանդական երկու ուղղությունն են («Դենտոսի»)։ Երրորդ ուղղությունը («Գենդայսի») ժամանակակից ոտանավորն է։ Թանկա գրող պոետը կոչվում է կեձին, հոքու գրողը` խայձին, իսկ ժամանակակից գրողը` սիձին։ Ճապոնական թանկաները հայտնի են աշխարհին որպես պոետական արտակարգ նրբագեղության և հակիրճ, լակոնիկ ձևի բանաստեղծություններ։ Թանկա կամ թանքա, ճապոնական պոեզիայի հնագույն ժանր` 31 վանկերից կազմված (5-7-5-7-7) անհանգ հնգատող։Ամենավաղ թանկաները գրի են առնվել 8-րդ դարում. ժանրը ծաղկում է ապրել 10-13-րդ դարերում` կապված ճապոնական պոեզիայի արքունական գերատեսչության գործունեության, պոետական մրցույթների անցկացման և պոետական պաշտոնական հատընտիրներ կազմելու հետ։
    Նոր աշխուժություն է սկսվում 19-20-րդ դարերում, երբ թանկաները լցվում են սոցիալական մոտիվներով (Իսիքավա Թաքուբոքու)։
    Ավանդական մոտիվներն են սերը, բաժանումը, ուղևորությունները, տարվա եղանակները և այլն։ Թանկան առատ է տրոպի տեսակներով, բառախաղերով, հաճախ է ստեղծում իմաստային երկրորդ շերտ։

    Հայրենները մեծ հետք են թողել հայ բանաստեղծական արվեստի վրա: Դրանց նմանությամբ և անվանումով գրել են հայ միջնադարյան բանաստեղծներ, որոնցից ամենանշանավորը Նահապետ Քուչակն է:Երբեմն տողերը երկատվում են (7-8 վանկ), գրվում ութ տողով: Հայրենների սովորական թեմաներն են սերը, բերկրանքը, պանդխտությունը և այլն: Հայրենները մեծ հետք են թողել հայ բանաստեղծական արվեստի վրա:Հայրեն — հայկական միջնադարյան ժողովրդական տաղաչափության տեսակներից մեկը։ Բաղկացած է չորս 15 վանկանի տողից, նույնահանգ է:

    Նահապետ Քուչակ

    Ստեղծագործություններ

    Նահապետ Քուչակի անունով գրավոր և բանավոր ավանդությամբ պահպանվել և առայժմ հայտնի են շուրջ մեկ տասնյակ կրոնական, բարոյախրատական և սիրային բովանդակությամբ աշուղական երգեր՝ հայերենով ու թուրքերենով, որոնցից յոթը՝ հայատառ թուրքերենով: 1880-ական թվականներից թյուրիմացաբար Նահապետ Քուչակին են վերագրվել նաև միջնադարյան հայրենները: Այդ վերագրումն սկսվել է բանասեր Ա. Տևկանցի «Հայերգ» գրքից (1882) և հետագայում դարձել է գրական ավանդույթ, որին հետևել են նաև ուրիշ բանասեր-գրականագետներ: Թեև 1920-ական թվականներին. Մ. Աբեղյանը ապացուցեց այդ վերագրման անհիմն լինելը, բայց հետագայում ևս Նահապետ Քուչակը. համարվել է միջնադարյան հայրենների հեղինակ, նրա անունով են հրատարակվել և բազմաթիվ լեզուներով թարգմանվել այդ երգերը: Այս իմաստով Նահապետ Քուչակը դարձել է պայմանական և հավաքական անուն, որով լայն շրջաններում հայտնի է հայ միջնադարյան քնարերգության այդ մեծ և հարուստ ժառանգությունը։

  3. Հայրենը տաղաչափության տեսակներից մեկը։ Բաղկացած է չորս 15 վանկանի տողից, նույնահանգ է: Գրվում ութ տողով: Հայրենների սովորական թեմաներն են սերը, բերկրանքը, պանդխտությունը և այլն: Հայրենները մեծ հետք են թողել հայ բանաստեղծական արվեստի վրա:

  4. David:

    Նահապետ Քուչակ
    Նահապետ Քուչակ, Նահապետ վարպետ աշուղ Քուչակ, Չիչակ, վանեցի կամ Վանլի Քոչակ 15-րդ դարի. վերջ կամ 16-րդ դարի. սկիզբ, հավանաբար գ. Խառակոնիս (Վանի նահանգում), 1592 թվականին, թաղվել է Խառակոնիսի Ս. Թեոդորոս եկեղեցու գերեզմանատանը, հայ առաջին աշուղ-երգիչներից: Նրա մասին եղած ժողովորդական զրույցները և «Նահապետ վարպետ» կոչումը վկայում են, որ եղել է սիրված երգիչ և աշուղ։
    Նահապետ Քուչակի անունով գրավոր և բանավոր ավանդությամբ պահպանվել և առայժմ հայտնի են շուրջ մեկ տասնյակ կրոնական, բարոյախրատական և սիրային բովանդակությամբ աշուղական երգեր՝ հայերենով ու թուրքերենով, որոնցից յոթը՝ հայատառ թուրքերենով: 1880-ական թվականներից թյուրիմացաբար Նահապետ Քուչակին են վերագրվել նաև միջնադարյան հայրենները: Այդ վերագրումն սկսվել է բանասեր Ա. Տևկանցի «Հայերգ» գրքից (1882) և հետագայում դարձել է գրական ավանդույթ, որին հետևել են նաև ուրիշ բանասեր-գրականագետներ: Թեև 1920-ական թվականներին. Մ. Աբեղյանը ապացուցեց այդ վերագրման անհիմն լինելը, բայց հետագայում ևս Նահապետ Քուչակը. համարվել է միջնադարյան հայրենների հեղինակ, նրա անունով են հրատարակվել և բազմաթիվ լեզուներով թարգմանվել այդ երգերը: Այս իմաստով Նահապետ Քուչակը դարձել է պայմանական և հավաքական անուն, որով լայն շրջաններում հայտնի է հայ միջնադարյան քնարերգության այդ մեծ և հարուստ ժառանգությունը։

    Հայրեն
    Հայրեն — հայկական միջնադարյան ժողովրդական տաղաչափության տեսակներից մեկը։ Բաղկացած է չորս 15 վանկանի տողից, նույնահանգ է: Երբեմն տողերը երկատվում են (7-8 վանկ), գրվում ութ տողով: Հայրենների սովորական թեմաներն են սերը, բերկրանքը, պանդխտությունը և այլն: Հայրենները մեծ հետք են թողել հայ բանաստեղծական արվեստի վրա: Դրանց նմանությամբ և անվանումով գրել են հայ միջնադարյան բանաստեղծներ, որոնցից ամենանշանավորը Նահապետ Քուչակն է:

    Թանկա
    Թանկա կամ թանքա, ճապոնական պոեզիայի հնագույն ժանր` 31 վանկերից կազմված (5-7-5-7-7) անհանգ հնգատող։
    Ավանդական մոտիվներն են սերը, բաժանումը, ուղևորությունները, տարվա եղանակները և այլն։ Թանկան առատ է տրոպի տեսակներով, բառախաղերով, հաճախ է ստեղծում իմաստային երկրորդ շերտ։
    Ամենավաղ թանկաները գրի են առնվել 8-րդ դարում. ժանրը ծաղկում է ապրել 10-13-րդ դարերում` կապված ճապոնական պոեզիայի արքունական գերատեսչության գործունեության, պոետական մրցույթների անցկացման և պոետական պաշտոնական հատընտիրներ կազմելու հետ։
    Նոր աշխուժություն է սկսվում 19-20-րդ դարերում, երբ թանկաները լցվում են սոցիալական մոտիվներով (Իսիքավա Թաքուբոքու)։
    Թանկայի հիմնական միտքը կենտրոնացված է առաջին երեք, ամփոփումը` վերջին երկու տողերում։ Թանկայի հնգատողը և հոքուի եռատողը ճապոնական պոեզիայի ավանդական երկու ուղղությունն են («Դենտոսի»)։ Երրորդ ուղղությունը («Գենդայսի») ժամանակակից ոտանավորն է։ Թանկա գրող պոետը կոչվում է կեձին, հոքու գրողը` խայձին, իսկ ժամանակակից գրողը` սիձին։ Ճապոնական թանկաները հայտնի են աշխարհին որպես պոետական արտակարգ նրբագեղության և հակիրճ, լակոնիկ ձևի բանաստեղծություններ։

  5. Ասյա Թադևոսյան:

    Նահապետ Քուչակ, Նահապետ վարպետ աշուղ Քուչակ, Չիչակ, վանեցի կամ Վանլի Քոչակ 15րդ դար. վերջ կամ 16րդ դար. սկիզբ, հավանաբար գ. Խառակոնիս,1592 թվականին, թաղվել է Խառակոնիսի Ս. Թեոդորոս եկեղեցու գերեզմանատանը, հայ առաջին աշուղ-երգիչներից:
    Նրա մասին եղած ժողովորդական զրույցները և «Նահապետ վարպետ» կոչումը վկայում են, որ եղել է սիրված երգիչ և աշուղ։

    Նահապետ Քուչակի անունով գրավոր և բանավոր ավանդությամբ պահպանվել և առայժմ հայտնի են շուրջ մեկ տասնյակ կրոնական, բարոյախրատական և սիրային բովանդակությամբ աշուղական երգեր՝ հայերենով ու թուրքերենով, որոնցից յոթը՝ հայատառ թուրքերենով: 1880-ական թվականներից թյուրիմացաբար Նահապետ Քուչակին են վերագրվել նաև միջնադարյան հայրենները: Այդ վերագրումն սկսվել է բանասեր Ա. Տևկանցի «Հայերգ» գրքից (1882) և հետագայում դարձել է գրական ավանդույթ, որին հետևել են նաև ուրիշ բանասեր-գրականագետներ: Թեև 1920-ական թվականներին. Մ. Աբեղյանը ապացուցեց այդ վերագրման անհիմն լինելը, բայց հետագայում ևս Նահապետ Քուչակը. համարվել է միջնադարյան հայրենների հեղինակ, նրա անունով են հրատարակվել և բազմաթիվ լեզուներով թարգմանվել այդ երգերը: Այս իմաստով Նահապետ Քուչակը դարձել է պայմանական և հավաքական անուն, որով լայն շրջաններում հայտնի է հայ միջնադարյան քնարերգության այդ մեծ և հարուստ ժառանգությունը։
    Հայրեն
    Հայրեն — հայկական միջնադարյան ժողովրդական տաղաչափության տեսակներից մեկը։ Բաղկացած է չորս 15 վանկանի տողից, նույնահանգ է: Երբեմն տողերը երկատվում են (7-8 վանկ), գրվում ութ տողով: Հայրենների սովորական թեմաներն են սերը, բերկրանքը, պանդխտությունը և այլն: Հայրենները մեծ հետք են թողել հայ բանաստեղծական արվեստի վրա: Դրանց նմանությամբ և անվանումով գրել են հայ միջնադարյան բանաստեղծներ, որոնցից ամենանշանավորը Նահապետ Քուչակն է:

    Թանկա(Թանքա)
    Թանկա կամ թանքա, ճապոնական պոեզիայի հնագույն ժանր` 31 վանկերից կազմված (5-7-5-7-7) անհանգ հնգատող։
    Ավանդական մոտիվներն են սերը, բաժանումը, ուղևորությունները, տարվա եղանակները և այլն։ Թանկան առատ է տրոպի տեսակներով,բառախաղերով հաճախ է ստեղծում իմաստային երկրորդ շերտ։
    Ամենավաղ թանկաները գրի են առնվել 8-րդ դարում. ժանրը ծաղկում է ապրել 10-13-րդ դարերում` կապված ճապոնական պոեզիայի արքունական գերատեսչության գործունեության, պոետական մրցույթների անցկացման և պոետական պաշտոնական հատընտիրներ կազմելու հետ։
    Նոր աշխուժություն է սկսվում 19-20-րդ դարերում, երբ թանկաները լցվում են սոցիալական մոտիվներով ։
    Թանկայի հիմնական միտքը կենտրոնացված է առաջին երեք, ամփոփումը` վերջին երկու տողերում։ Թանկայի հնգատողը և հոքուիեռատողը ճապոնական պոեզիայի ավանդական երկու ուղղությունն են ։ Երրորդ ուղղությունը («Գենդայսի») ժամանակակից ոտանավորն է։ Թանկա գրող պոետը կոչվում է կեձին, հոքու գրողը`խայձին, իսկ ժամանակակից գրողը` սիձին։ Ճապոնական թանկաները հայտնի են աշխարհին որպես պոետական արտակարգ նրբագեղության և հակիրճ, լակոնիկ ձևի բանաստեղծություններ։

    Աղբյուրը`http://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%A1%D5%B5%D6%80%D5%A5%D5%B6

  6. Մեդիամանկավարժություն:

    Երեխեք ջան, բայց ես չեմ ասել տեղեկությունները տեղադրեք իմ բլոգում:

  7. Աննա Մկրտչյան 9-2:

    Այսինքն չպետք է բլոգումս տեղադրեի ?

  8. Уведомление: Գրականություն, 9-րդ դաս., մեդիանյութեր | Մեդիամանկավարժական բլոգ

  9. Уведомление: Մեդիափաթեթներ | Մեդիամանկավարժական բլոգ

  10. Уведомление: Մեդիափաթեթներ | Հայկական կակաչ (Papaver Armeniacum)

  11. Уведомление: Հայոց լեզվի, գրականության ծրագիր | Հայկական կակաչ (Papaver Armeniacum)

  12. Уведомление: Հայոց լեզու, գրականություն, 9-րդ դաս. | Հայկական կակաչ (Papaver Armeniacum)

  13. Уведомление: Հայոց լեզու, գրականություն, 8-9-րդ դաս.-ներ | Հայկական կակաչ (Papaver Armeniacum)

  14. Уведомление: Մայրենի լեզու, գրականություն, 9-րդ դաս. | Հայկական կակաչ (Papaver Armeniacum)

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s